Spårlöst försvunnen!!

Idag firade vi ortodoxa påsk, släcket var samlad och vi åt middag tillsammans, två kusiner från södertälje hade kommit och hälsade på. Vi gick och köpte lite smått och gott och hade det trevligt. Dom drog vid 22 tiden så då drog jag hem till världens underbaraste syster och vi tittade på vem som fick lämna BB och sen tittade vi på "limitless" en av favorit filmerna. Ligger just nu i sängen efter att ha vart uppe och letat som en galning efter min mobil laddare som är helt spårlöst försvunnen och jag fattar inte hur den har kommit bort för den låg vid min säng när jag gick ut ur huset idag!!!!!! Hoppas batterierna räcker tills på morgonen. skola imorn blää är så inte redo men nu ska jag sova godnatt! här är en bild på älsklingen Jessica!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0