Redovisning avklarad!

Det har vart en lång dag idag, ska försöka kort fatta mig. Kan oxå bara berätta att jag hade missuppfattat psykologi provet, det va inte alls i måndags utan vi skulle på den lektionen bestämma datum till provs tid. Idag hade jag min redovisning om Akalla det gick hyfsat bra ändå fast de va lite krångel med vårt power point. Efter skolan skulle jag och 4 vänner gå och hämta ut biljetterna till Shan Atci. Kom hem och drog till tvätten. När jag vart klar med tvätten åkte jag och mammsen till outlet och fick med mig ett guld halsband. Jessi ringde mig och fråga om jag ville ut och promenera med henne tamara och Sara. Så åkte hem skyndade mig med att byta om och drog ner vi promenera i ungefär en timme. Jessi och tamara gick som turbo mesans jag och Sara va 40 meter bakom dom. Vi drog sedan hem till Jessi för att titta på film "Norbit" hette den bästa komedi filmen ever!!!! Ligger nu i sängen och längtar att få sova godnatt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0